Gotowanie to obecnie silny trend, mocno podsycany w social media, programach telewizyjnych czy na blogach.

Polacy gotują chętniej i częściej. Eksperymentują, mają apetyt na odkrywanie nowych smaków. Jak zatem promować markę mainstreamową w tak wymagającym otoczeniu? Właśnie z takim wyzwaniem mieliśmy się zmierzyć. Najsmaczniejszy ketchup Polaków musiał powalczyć o ich zainteresowanie! Zdecydowaliśmy się na obszerny koncept, dający możliwość skierowania przekazu do szerokiej grupy docelowej. Osią naszych działań stał się smak – cel każdej kulinarnej podróży. Poprosiliśmy konsumentów, aby zaprosili nas do swojej kuchni pełnej smaku! Ketchup Pudliszki przyjął rolę najsmaczniejszego kulinarnego pomocnika.

 

 

 

Uczestnicy mogli wygrać pieniądze na wymarzoną kuchnię i karty upominkowe do sieci IKEA. Wybór nagród i partnera nie był przypadkowy. IKEA doskonale wpisywała się w system wartości i potrzeb naszych konsumentów.

 

Działania obejmowały przygotowanie koncepcji i materiałów POS, strony internetowe, zakup nagród oraz pełną obsługę konkursu. 

 

 

 

do portfolio